Gefeliciteerd Marion! In het bijzijn van vrienden, (oud) collega’s en veel VTV-ers ontving Marion van Belzen haar koninklijke onderscheiding uit handen van burgemeester van den Tillaar. Mooie woorden werden gesproken door o.a. voorzitter Ruud Kempe over de lange staat van dienst van Marion. Daarna brachten we een toost uit en kon er gezellig gekletst worden met iedereen. ![]()












